Dizajn klientského zážitku s aplikáciou behaviorálneho výskumu

Hlboké porozumenie správania klientov je kľúčovým krokom pri hľadaní efektívnych riešení. Preto sa sústredíme na to, čo klienti naozaj potrebujú a ako sa cítia. Takto môžme vytvárať hodnotné a trvalé spojenie so značkou.

ZVÝŠIME SPOKOJNOSŤ VAŠICH KLIENTOV, LOYALITU K ZNAČKE A POSILNÍME RAST VÁŠHO PODNIKANIA. 

Čo ponúkame

Analyzujeme klientskú skúsenosť do hĺbky a navrhujeme a  testujeme cielené a jednoduché riešenia.

Do procesu  aktívne zapájame budúcich používateľov, aby sme zabezpečili, že ich potreby a očakávania sú reflektované. 

Našou základnou službou je personalizovaný návrh a realizácia analýzy klientskej skúsenosti. Navrhujeme a testujeme informačné architektúry a nefunkčné prototypy vášho riešenia. 

Naša základná ponuka je nastavená tak, aby hlboké poznatky o potrebách a očakávaniach vašich cieľových skupín, čo vedie k vytvoreniu prívetivých a efektívnych riešenia.

Nastavenie našej spolupráce sa prispôsobuje podľa veľkosti vzorky používateľov a počtu prieskumných aktivít, ktoré plánujeme použiť. Všeobecne platí, že čím viac aktivít a používateľov zahrnieme, tým vyššia je pravdepodobnosť, že navrhnuté riešenie bude maximálne uspokojovať ich potreby.

Pre uľahčenie rozhodovania sme pripravili tri príklady nastavenia spolupráce: BASIC, STANDARD, COMPLEX.

Každú spoluprácu sa však vždy snažíme prispôsobiť vašim individuálnym potrebám, aby sme zabezpečili najlepšie možné výsledky. 

BASIC

Výskum a Optimalizácia Používateľských Interakcií

___________________

PRÍPRAVA A VÝSKUM

✓ stakeholder interviá

✓ interviá s používateľmi

✓ analýza dostupných dát

ANALÝZA & DIZAJN

✓ analýza súčasného stavu obsahu

✓ návrh informačnej architektúry

✓ analýza príkladov dobrej praxe

✓ stakeholder interviá

STANDARD

Hlboká Analýza a Prototypovanie Používateľských Riešení

___________________

PRÍPRAVA A VÝSKUM

✓ všetko, čo pri BASIC nastavení

+ extra interviá s používateľmi

+ etnografia / pozorovanie

ANALÝZA & DIZAJN

✓ všetko, čo pri BASIC nastavení

+ extra interviá s používateľmi

+ card-sorting

+ návrh prototypu (figma)

IMPLEMENTÁCIA

+ sumatívne používateľské testovanie prototypu

COMPLEX

Komplexná Analýza a Návrh Používateľskej Skúsenosti

___________________

PRÍPRAVA A VÝSKUM

✓ všetko, čo pri STANDARD nastavení

+ benchmark zákazníckej skúsenosti AS IS

+ dotazník

+ co-kreatívne workshopy

ANALÝZA & DIZAJN

✓ všetko, čo pri STANDARD nastavení

+ používateľské testovanie prototypu

IMPLEMENTÁCIA 

✓ všetko, čo pri STANDARD nastavení

V EMPATHY kombinujeme unikátne skúsenosti s overenou sadou zručností, aby sme vám pomohli doručiť kvalitu a boli spoľahlivým partnerom.

Rozhodujeme sa na základe dát

Poradíme, ako merať CX 

Zvyšujeme a spríjemňujeme kľúčové konverzie

Sme flexibilní a dodržiavame termíny

Sme experti v tom, čo robíme

Kontaktujte nás

Ste len krôčik od fantastického dobrodružstva. Tvoriť kvalitné digitálne produkty je fuška. Radi sa však spoločne s vami zaslúžime o to, že táto fuška bude stáť za to.

Patrik Pavlovský
patrik.pavlovsky@em-pathy.sk
+421 902 481 390
LinkedIn